ضمانت اصالت کالا در حوریا کالا

اطمینان خاطر از اصل بودن کالا در خرید اینترنتی بخصوص لوازم خانگی برای مشتریان اهمیت خاصی دارد. مجموعه حوریا کالا اصل بودن کالا و مطابقت توضیحات درج شده در بخش مشخصات کالا در فروشگاه اینترنتی با کالای خریداری شده را ضمانت می کند. کالاهای موجود در فروشگاه حوریا کالا از مبادی ورودی رسمی و قانونی با اخذ مجوزهای لازم تامین می شوند بنابراین کالاهای عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش از نمایندگان رسمی شرکت ها می باشند.  در صورتی که کالاهای خریداری شده با هر گونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند ، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده است و حوریا کالا هیچ گونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.

مرکز تخصصی آنلاین خرید لوازم خانگی

مجموعه حوریا کالا با تکیه بر تجربه سال ها فعالیت در حوزه لوازم خانگی و آشنایی با نیازهای مشتریان محترم، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نموده است. کالاهای موجود در این فروشگاه آنلاین در دسته های یخچال و فریزر، شست وشو و نظافت، صوتی و تصویری، آماده سازی غذا، نوشیدنی ساز، سرمایش و گرمایش و آرایشی بهداشتی طبقه بندی شده اند. انتخاب و خرید لوازم خانگی با توجه به تنوع در مدل ها، قابلیت ها وطرح های محصولات تولیدی شرکت های مختلف همواره چالش اساسی مشتریان در این حوزه بوده است. فروشگاه اینترنتی حوریا کالا با ارائه کامل مشخصات فنی و ظاهری محصولات با قابلیت مقایسه، این چالش را به لذتی در انتخاب صحیح تبدیل نموده است.

حوریا کالا تنها یک فروشگاه حضوری نیست!

حوریا کالا به عنوان نماینده رسمی شرکت های دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa)  و بست (bost) مجموعه ای از فروشگاه های حقیقی و اینترنتی است که با کسب مجوزهای لازم از مراجع قانونی، سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بورس لوازم خانگی را دارد. کالاهای خریداری شده از این فروشگاه به صورت پلمپ و بسته بندی و بدون کوچکترین آسیب دیدگی و دخل و تصرف در قطعات تحویل مشتریان گرامی می شوند . در راستای ارائه خدمات بهتر و رفاه هموطنان عزیز، مرکز پاسخگویی فروشگاه اینترنتی حوریا کالا با شماره 09192275203 در روزهای کاری از ساعت 9 الی 20 آماده پاسخگویی و مشاوره به مشتریان گرامی و دریافت انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد.

  • اﻣﮑﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس
    اﻣﮑﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس
  • ۷ روز ﻫﻔﺘﻪ، ۲۴ ﺳﺎﻋﺘﻪ
    ۷ روز ﻫﻔﺘﻪ، ۲۴ ﺳﺎﻋﺘﻪ
  • هفت روز ضمانت بازگشت کالا
    هفت روز ضمانت بازگشت کالا
  • ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ
    ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ